دقت به UI و UX
ظواهر تارنما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که کابر جذب آن شود. احتمالاً برایتان اتفاق افتاده که با جستجوی عبارتی راز از اینترنت‌تارنما‌هایی در آورده باشید که رنگ نوشته‌ها، سایز متن ها، مسافت‌ی در میان خطوط و… به سیرتکامل‌ای باشند که شم فرمایید دیگر نمی‌توانید حتی یک خط دیگر از این کاغذ را بخوانید و بایستی بلافاصلهً از این تارنما بیرون گردید.

آموزش سئو در مشهد

حقیقت این میباشد که چنانچه تارنما شما از نگاه استفاده کننده دیدنی نباشد هر چقدر هم که محتوای نیکی در آن باشد، احتمال احضار شدن آن بسیار کاهش مییابد.


UX در معنای تجربه‌ی کاربری در وبسایت میباشد. اینترنت‌تارنما شما بایستی به نحوی باشد که استفاده کننده فارغ از سردرگمی و به آسانی به انگیزه متبوع خویش دست پیدا نماید.

به عنوان مثال اینترنت‌سایتی را که برای عضویت، یک فرم با قریه‌ها فیلد مقابل شما قرار میدهد را با سایتی مقایسه فرمایید که برای تثبیت‌اسم صرفا نیاز به یک نشانی اینترنتی داراست.
رغبت شما برای ادامه‌ی فرآیند عضویت در کدام اینترنت‌وب سایت اضافه میباشد؟

در صورتی‌که میپرسید این مورد ها چه ارتباطی به seo داراست بایستی بدانید که داشتن UX و UI مطلوب نرخ خروج استفاده کننده را نادر می نماید و اطمینان استفاده کننده را ارتقا میدهد. همینطور احتمال رجوع و برگشت یوزرها به تارنما شما هم ارتقا پیدا می کند. این موردها در بهینه سازی تاثیر مثبتی خواهند داشت.

۵- پیوند سازی داخلی
هرگاه ربات‌های خزنده به یک لینک و پیوند واکنش می کنند در رخ follow بودن پیوند به کاغذ‌ی مقصد می روند و آن ورقه را هم باز نگری می کنند.  وجود پیوند‌های داخلی مطلوب سبب ساز می گردد موتورهای کاوش صفحه ها گوناگون وب سایت شمارا بیابند و ایندکس نمایند.

همینطور ساخت لینک و پیوند با عبارات مطلوب و دارای ربط به هر کاغذ منجر می شود موتورهای کاوش مسئله اصلی ورقه مقصد را به خیر شعور نمایند.

از سایر مزایای لینک و پیوند داخلی، گردش استفاده کننده در وب سایت میباشد. وجود لینک و پیوند‌های بجا و درست سبب میشود نرخ خروج کاربراز وب سایت (bounce rate) به شدت کاهش یابد.


۶- به کارگیری از alt مطلوب
برای همگی‌ی تصاویر اینترنت‌وب سایت خویش بخش alt را کامل شدن فرمائید. در‌این بخش می بایست متنی متناسب به تصویر و تعریف کننده‌ی آن نوشته شود. در بعضا از متن‌های جایگزین از عباراتی به کار گیری فرمائید که مشتمل بر واژه و کلمه‌ی کلیدی آن کاغذ هم باشد.


۷- درج تگ title
تگ تیتر بهینه سازی یا این که title تگی میباشد که در بخش تارنما قرار می گیرد و در حاصل گوگل قابل اکران میباشد. می بایست این تیتر به اندازه‌ی کافی جالب باشد، دربردارنده واژه و کلمه‌ی کلیدی اصلی ورقه باشد و از نگاه ارتفاع آنقدر کوتاه یا این که بلند نباشد.(حداکثر ۷۰ کارکتر)
 

تارنما ,سایت ,پیوند ,استفاده ,کننده ,میباشد ,استفاده کننده ,کلمه‌ی کلیدی ,اصلی ورقه ,بهینه سازی ,اینترنت‌وب سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موفقیت و پیشرفت انسانها هستی دانلود مرجع آموزش‌های تخصصی و کاربردی درب خودکار موزیک پدیده - دانلود فیلم جدید - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن